Producenci
Języki/Language
 

Produkt dnia
%%NOBO -7- TOREBKA/WOREK - PIKOWANY JEANS
%%NOBO -7- TOREBKA/WOREK - PIKOWANY JEANS
159,00 zł 109,00 zł
szt.
%%MONNARI -81- ŻÓŁTA - PLECIONA KLAPA
%%MONNARI -81- ŻÓŁTA - PLECIONA KLAPA
149,00 zł 99,00 zł
szt.
%%KURTKA/BLUZA -17- ŚLIWKOWA ALPAKA Z KAPTUREM
%%KURTKA/BLUZA -17- ŚLIWKOWA ALPAKA Z KAPTUREM
259,00 zł 139,00 zł
-60% +SIZE LUIZZA -1- ELEGANCKA MARYNARKA
-60% +SIZE LUIZZA -1- ELEGANCKA MARYNARKA
279,00 zł 99,00 zł
%%EZE -8- DRES - CEKINOWY WĄŻ - HICIOR
%%EZE -8- DRES - CEKINOWY WĄŻ - HICIOR
249,00 zł 179,00 zł
%%MINT -29- BLUZA ECRU - LOVE AMOUR
%%MINT -29- BLUZA ECRU - LOVE AMOUR
79,00 zł 59,00 zł
%%KOSZULA -5- RÓŻOWA - LUKSUSOWE WZORY
%%KOSZULA -5- RÓŻOWA - LUKSUSOWE WZORY
199,00 zł 129,00 zł
Reklamacje i zwroty

Wymiany

1. Sklep gwarantuje możliwość wymiany zamówionego towaru w terminie do 14 dni od daty jego otrzymania.

2. W razie ewentualnej wymiany, należy powiadomić sklep o tym fakcie, telefonicznie lub mailem na adres  sklep@windrose-fashion.pl.

3. Towar prosimy odesłać na adres: Wind Rose, Krzyżańskiego 30 B, 30-698 Kraków, wraz z informacją na co ma być wymieniony towar, należy również pokryć koszt wysyłki wymienionego towaru (wg cennika).

Zwroty

1. Towary w sklepie internetowym http://windrose-fashion.pl/ są fabrycznie nowe, pierwszego gatunku i objęte są gwarancją producenta.

2. Sklep gwarantuje możliwość zwrotu zamówionego towaru w terminie do 14 dni od daty jego otrzymania. Towar prosimy zwrócić na adres: Wind Rose, Krzyżańskiego 30 B, 30-698 Kraków

3. Zwrotowi lub wymianie podlega tylko towar bez widocznych oznak używania, z nienaruszonymi metkami, wszywkami. Wraz ze zwracanym towarem należy przesłać dokumenty zakupu .

4. W razie ewentualnego zwrotu należy powiadomić sklep o zamiarze zwrotu towaru, telefonicznie lub mailem na adres  sklep@windrose-fashion.pl, oraz wypełnić  formularz zwrotu!!! (kliknij link, aby pobrać)

5. Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy.
Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności : Przelewy24, przelew tradycyjny oraz PayPal - na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.

Reklamacje

1. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych.

2. Podstawą zgłoszenia reklamacji jest posiadanie dokumentu zakupu. Reklamacje można zgłosić mailem na adres sklep@windrose-fashion.pl lub dostarczyć pismo reklamacyjne wraz z reklamowaną rzeczą pocztą na adres Wind Rose, ul. Krzyżańskiego 30 B, 30-698 Kraków

 

3. Reklamacje rozpatrywane w terminie 14 dni od chwili pisemnego zgłoszenia reklamacji.

5. W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary.

6. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl