Producenci
Języki/Language
 

Produkt dnia
%%BLUZA -24- ECRU - KOLOROWE WZORY -CYRKONIE
%%BLUZA -24- ECRU - KOLOROWE WZORY -CYRKONIE
239,00 zł 149,00 zł
%%T.A.T.U. -24- KOMPLET BEŻOWY - KOLOROWE WZORY
%%T.A.T.U. -24- KOMPLET BEŻOWY - KOLOROWE WZORY
349,00 zł 219,00 zł
%%SWETER/NARZUTKA -14- RÓŻOWY - KOLOROWE WZORY
%%SWETER/NARZUTKA -14- RÓŻOWY - KOLOROWE WZORY
189,00 zł 119,00 zł
%%BLUZKA -10- FIOLETOWA - ASYMETRYCZNA
%%BLUZKA -10- FIOLETOWA - ASYMETRYCZNA
199,00 zł 129,00 zł
%%KURTKA -13- PIKOWANA BEŻOWA - POŁYSKUJĄCA
%%KURTKA -13- PIKOWANA BEŻOWA - POŁYSKUJĄCA
239,00 zł 189,00 zł
%%SPODNIE -18-  CZARNE - CYRKONIOWA CZACHA
%%SPODNIE -18- CZARNE - CYRKONIOWA CZACHA
139,00 zł 99,00 zł
%%NASZYJNIK Z KAMIENI Z BLASZKĄ
%%NASZYJNIK Z KAMIENI Z BLASZKĄ
139,00 zł 99,00 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

Wymiany

1. Sklep gwarantuje możliwość wymiany zamówionego towaru w terminie do 14 dni od daty jego otrzymania.

2. W razie ewentualnej wymiany, należy powiadomić sklep o tym fakcie, telefonicznie lub mailem na adres  sklep@windrose-fashion.pl

3. Towar prosimy odesłać na adres: Wind Rose, Krzyżańskiego 30 B, 30-698 Kraków, wraz z informacją na co ma być wymieniony towar, należy również pokryć koszt wysyłki wymienionego towaru (wg cennika).

Zwroty

1. Towary w sklepie internetowym http://windrose-fashion.pl/ są fabrycznie nowe, pierwszego gatunku i objęte są gwarancją producenta.

2. Sklep gwarantuje możliwość zwrotu zamówionego towaru w terminie do 14 dni od daty jego otrzymania. Towar prosimy zwrócić na adres: Wind Rose, Krzyżańskiego 30 B, 30-698 Kraków

3. W razie ewentualnego zwrotu należy powiadomić sklep o zamiarze zwrotu towaru, telefonicznie lub mailem na adres  sklep@windrose-fashion.pl, oraz wypełnić  formularz zwrotu (kliknij link, aby pobrać). Formularz wraz z paragonem należy dołączyć do paczki.

4. Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy.
Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności : Przelewy24, przelew tradycyjny oraz PayPal - na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.

5. W przypadku całościowego zwrotu zamówienia, kupujący otrzyma zwrot najtańszego kosztu przesyłki z naszego cennika (11,99 zł). Koszt odesłania ponosi kupujący.

Reklamacje

1. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych.

2. Reklamacje można zgłosić mailem na adres sklep@windrose-fashion.pl lub dostarczyć pismo reklamacyjne wraz z reklamowaną rzeczą pocztą na adres Wind Rose, ul. Krzyżańskiego 30 B, 30-698 Kraków

3. Reklamacje rozpatrywane w terminie 14 dni od chwili pisemnego zgłoszenia reklamacji.

5. W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary.

6. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast, po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl