Producenci
Języki/Language
 

Produkt dnia
SWETEREK -2- ECRI PRĄŻKOWANY + ZŁOTE GUZIKI
SWETEREK -2- ECRI PRĄŻKOWANY + ZŁOTE GUZIKI
119,00 zł 89,00 zł
BLUZKA -50- ZWIEWNA ZE SREBRNYM LAMPASEM + OZDOBA
BLUZKA -50- ZWIEWNA ZE SREBRNYM LAMPASEM + OZDOBA
189,00 zł 129,00 zł
RAW DENIM -4- DRES -WĄŻ + FLUO WSTAWKI
RAW DENIM -4- DRES -WĄŻ + FLUO WSTAWKI
259,00 zł 179,00 zł
BLUZKA -14- CZARNA LUXURY
BLUZKA -14- CZARNA LUXURY
99,00 zł 79,00 zł
90 - WĘŻOWA NERKA W BEŻU
90 - WĘŻOWA NERKA W BEŻU
99,00 zł 69,00 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

Wymiany

1. Sklep gwarantuje możliwość wymiany zamówionego towaru w terminie do 14 dni od daty jego otrzymania.

2. W razie ewentualnej wymiany, należy powiadomić sklep o tym fakcie, telefonicznie lub mailem na adres  sklep@windrose-fashion.pl.

3. Towar prosimy odesłać na adres: Wind Rose, Krzyżańskiego 30 B, 30-698 Kraków, wraz z informacją na co ma być wymieniony towar, należy również pokryć koszt wysyłki wymienionego towaru (wg cennika).

Zwroty

1. Towary w sklepie internetowym http://windrose-fashion.pl/ są fabrycznie nowe, pierwszego gatunku i objęte są gwarancją producenta.

2. Sklep gwarantuje możliwość zwrotu zamówionego towaru w terminie do 14 dni od daty jego otrzymania. Towar prosimy zwrócić na adres: Wind Rose, Krzyżańskiego 30 B, 30-698 Kraków

3. Zwrotowi lub wymianie podlega tylko towar bez widocznych oznak używania, z nienaruszonymi metkami, wszywkami. Wraz ze zwracanym towarem należy przesłać dokumenty zakupu .

4. W razie ewentualnego zwrotu należy powiadomić sklep o zamiarze zwrotu towaru, telefonicznie lub mailem na adres  sklep@windrose-fashion.pl, oraz wypełnić  formularz zwrotu!!! (kliknij link, aby pobrać)

5. Po odebraniu towaru sklep zwróci Nabywcy zapłaconą kwotę, stanowiącą wyłącznie cenę zwróconego towaru, wskazaną na dokumencie zakupu, przelewem na wskazany rachunek bankowy. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. Art.7.3. zwrot pieniędzy nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od chwili pisemnego zgłoszenia zwrotu.

Reklamacje

1. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych.

2. Podstawą zgłoszenia reklamacji jest posiadanie dokumentu zakupu. Reklamacje można zgłosić mailem na adres sklep@windrose-fashion.pl lub dostarczyć pismo reklamacyjne wraz z reklamowaną rzeczą pocztą na adres Wind Rose, ul. Krzyżańskiego 30 B, 30-698 Kraków

 

3. Reklamacje rozpatrywane i załatwiane są w terminie określonym przepisami Kodeksu Cywilnego, a w sporach pomiędzy przedsiębiorcą i konsumentem rozpatrywane są i załatwiane w terminach określonych w ustawie z dnia 27. lipca 2002r. o Szczególnych Warunkach Sprzedaży Konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego, czyli nie później niż w terminie 14 dni od chwili pisemnego zgłoszenia reklamacji.

5. W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary.

6. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl