Język:

Waluta:

Zwroty i reklamacje

 

Zwroty

1. Towary w sklepie internetowym http://windrose-fashion.pl/ są fabrycznie nowe, pierwszego gatunku i objęte są gwarancją producenta.

2. Sklep gwarantuje możliwość zwrotu zamówionego towaru w terminie do 14 dni od daty jego otrzymania. Towar prosimy zwrócić na adres: Wind Rose Fashion, Bunscha 73 B, 30-392 Kraków.

3. W razie ewentualnego zwrotu należy powiadomić sklep o zamiarze zwrotu towaru, telefonicznie lub mailem na adres  sklep@windrose-fashion.pl, oraz wypełnić  formularz zwrotu (kliknij link, aby pobrać). Formularz wraz z paragonem należy dołączyć do paczki. W przypadku braku paragonu klient może dołączyć oświadczenie o jego zagubieniu.

4. Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy.
Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności : Przelewy24, przelew tradycyjny oraz PayPal - na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.

5. W przypadku całościowego zwrotu zamówienia, kupujący otrzyma zwrot najtańszego kosztu przesyłki z naszego cennika tj.13 zł (nie dotyczy w przypadku darmowej dostawy) . Koszt odesłania ponosi kupujący.

NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK NADANYCH ZA POBRANIEM ORAZ Z PACZKOMATU!

Reklamacje

1. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych.

2. Reklamacje można zgłosić mailem na adres sklep@windrose-fashion.pl lub dostarczyć pismo reklamacyjne wraz z reklamowaną rzeczą na adres Wind Rose Fashion, ul. Bunscha 73 B, 30-392 Kraków.

3. Reklamacje rozpatrywane w terminie 14 dni od chwili pisemnego zgłoszenia reklamacji.

5. W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony, a gdy będzie to niemożliwe - wymieniony na inny, pełnowartościowy. W przypadku braku dostępności produktu (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary.

6. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl